2009. július 8., szerda

MMM-Füles

Az anyagot és a fonalakat mát talán több mint egy éve megvettem... Kinyomtattam a mintát is, összeszerkesztettem, számoltam vele egy csomót... Anyagot beszegtem, fonalátváltás kétszer leellenőrizve... Szó mi szó már éppen ideje volt elkezdeni! :D Amit ilyen "szépen" bevezettem nem más mint egy Micimackós Magasságmérő, amit Kitti unokahugimnak készítek, az előzetes tervek szerint Karácsonyra elkészül. Igazából a hosszú előkészületek sorát az zárta le, mikor egy hazalátogatás alkalmával egy Micimackós kirakó dobozáról az összes szereplőt fel tudta sorolni-pontosabban kérésre elmutogatta és a maga nyelvén mondta a nevüket is.. :D

Tehát belekezdtem és rá kellett jönnöm sokkal nagyobb munka mint gondoltam... Füles barátunkkal indítottam a mókát, mivel Ő van középen. Csakhogy időközben egy picit összevesztem vele...
Egy helyen elszámoltam a mintát, majd az elszámolt sor miatt ugyebár csúszott a többi is...

Két este volt amig rájöttem hol a hiba, majd egy újabb amig bontottam, majd két napig
nem álltam vele szóba, de végül megbékültem vele és azóta újra megy a móka! :D
A következő képek azt mutatják, hogy mennyit bontottam:




Ez pedig azt, hogy most hol tartunk:



Azt hiszem gyümölcsöző a kapcsolat! :D


4 megjegyzés:

  1. Hajrá! Ne hagyd magad!
    Szép lesz, és messze még a karácsony.

    VálaszTörlés
  2. Így van! Nagyon jól haladsz :)

    Füles beadta a derekát :)

    VálaszTörlés
  3. Nem irigyellek az elszámolás miatt... nincs rosszabb a bontásnál :S
    De nagyon jól néz ki már most Füleske :)

    VálaszTörlés
  4. Gyere a blogomba, vár egy meglepi :)

    VálaszTörlés