2009. július 9., csütörtök

Díjat (is) kaptam


Tudom, sokminden lesz még a blogok világában az első...

De ezt tényleg komoly elismerésnek tekintem! :D Köszönöm evikusz!


A díj szabályazata a következő:
- Tedd ki a díjat a blogodba!
- Linked be azt, akitől kaptad a díjat!
- Jelölj legalább 7 blogot!
- Hagyj üzenetet a díjazottaidnál!


Az én jelölteim pedig:
- Lilang
- Kriszti
- Evikusz
(tudom, hogy Tőled kaptam, de Neked is szeretném adni :D)

- Rain
- Heni
- Ankaaa
- Christine
- KicsiKató

(Remélem mindenkinek szóltam... :) Többen vannak a jelöltek között, akiket nem ismerek, de egy ideje olvasom a blogjaikat és nagyon tetszettek)

Köszönöm, hogy gyönyörködhetek a blogjaitokban! :D

ui: Ma megérkezett a Teszveszen megnyert gyöngyhímzőim... :)
Ime, ők vannak a képen!



Várom a felhasználási ötleteket! -a biscornu már nekem is eszembe jutott! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése