2012. május 20., vasárnap

Nyeremény

Még április elején -igen, még mindig nem foglalkozok eleget a posztok írásával- nyertem egy facebookos játékon :)
Reni alkotói FB oldalát lájkoltam - ByFrenchy - és Ő az első 100. lájkolót közül sorsolt és éééén voltam a szerencsés :) Kiválaszthattam, hogy mit szeretnék :)


Már régóta kerestem valami tartóféleséget a horgolótűimnek, ennek megvalósítására kértem meg Renit. Bátran mondhatom, hogy ennél prímább megoldást el sem tudok képzelni :) Azon túl, hogy a horgolótűim immár kényelmesen elférnek ebben a madárkás tűtartóban, ide beleférnek a horgoláshoz szükséges kisebb kiegészítők is :)
...és igen, jól látjátok bónuszként kaptam egy fonaltartó kosárkát is :)

Imádom :) Mindkettőt :) ...és a madárkákat :) ...és hogy tényleg minden elfér benne :)

Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése