2011. május 29., vasárnap

Labdacsok

Még általános iskolába jártunk, mikor a fiúk között kitört a footbag (babzsák) láz...
(Ezek kicsi, tenyérben elférő horgolt kis labdák voltak, amik töltetüknél fogva alkalmasak voltak gyors alakváltoztatásra.)
A szünetekben megállás nélkül dekáztak, játszottak, figuráztak :) Igazából csak figyeltem, hogy hogyan játszanak mert mint a focihoz ehhez sincs érzékem :) A labdáikat viszont nagyon bírtam már akkor is, de a kézügyességem akkor még nem tartott ott, ahol most - mertmostaztánannyiraügyesvagyok :)

Időközben megtanultam horgolni... készült pár prototípus :)
Ő a legelső. Pamut fonalból készült, töltete bab. Inkább nyugilabda, mint footbag, mert alakváltoztatásra szinte teljesen alkalmatlan... viszont szép :)


Íme a második :) Adri barátnőm Lackó kisfiának készült, babáknak szánt gyapjúfonalból, műanyag granulátum töltettel. Mosható -szerintem akár gépben is-, a horgolása még mindig nagyon szoros, így ez a példány inkább babalabda mint footbag :)



... a harmadik... Eddig ez hasonlít legjobban egy footbagre :) Gyapjúfonaltól horgoltam, tőlem telhetően lazára, töltete műanyag granulátum. Alakváltoztatása mondhatni hibátlan :) 23aska az legtetszetősebb a három labdacs közül... persze szokás szerint elajándékoztam, hiszen meglepinek készült :) ... a visszajelzések szerint sikerült örömet okoznom vele :)

(a kép nem a legjobb, de az elkészültekor már nem volt időm lefényképezni, így egy későbbi találkozás alkalmával kunyiztam vissza kicsit az új tulajától :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése