2011. március 29., kedd

Újabb díj :)

... amit ismét Anitának köszönhetek :) KösziKösziKöszi :)


Ezt a díjat kivételesen tovább is adnám:
Anitának,
Kicsikatónak,
Hekkának,
Christine - nek,
Dvikinek

Az Ő blogjaik a kedvenceim :)

A szemprobléma sajnos még mindig fennáll... A kaposvári ügyeletes doktornéni szerint nem függ össze szemem gyengeségével-erőltetésével -amire gyanakodtam- és a szemüvegem teljesen hibátlan... :) Csupán az árpákat érlelem lelkesen és a rosszabb napokon -mint ma- be is gyullad kicsit a kötőhártyám ... (ilyenkor felfújom az arcom és beveszem a lesz@rom tablettát :) )
... viszont a hímzéstől, horgolástól nem vagyok eltiltva :)

Horgolás terén azt hiszem szépen haladok, bár lassan :) Íme a Szépkékszemű Békakirályfi


valamint
Anyukámnak névnapjára készített CserepesVirág :)

Ami nem mellékesen elképzelhető, hogy a Barka fonalasok Hónap Alkotása Galériájában is szerepelhet árpilis hónapban :) Akinek tetszik egy regisztráció ellenében szavazhat is rá! Előre is köszönöm :)

Hímzés terén is haladtam, befejeztem egy titkos projektet, de megmutatni majd csak akkor fogom, ha teljesen készen lesz és már postára is adtam :)

7 megjegyzés:

  1. köszönöm, hogy gondoltál rám a díjnál! :) Nagyon jól halad a horgolás, gratulálok! A cserepes virág is szuper, majd figyellek Barkáéknál. :) A szemedre vigyázz! Kamilla esetleg rá? Üdv: h.

    VálaszTörlés
  2. Betsy, annyira aranyos vagy, köszönöm a díjat:) A Békakirály is nagyon király, de az a cserepes virág az nagyon bejön. Szép a színe, a kivitelezése, anyukád is biztos oda van érte. Na meg ugye nem hervad el, mint nálam minden cserepes virág:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm!

    A cserepes virág nekem is nagyon tetszik, épp a napokban mentettem le a mintáját valahonnan, hogy meghorgolom anyukámnak anyák napjára:)))

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszönöm én is, hogy gondoltál rám!!!! Nagyon édes a békakirály, meg a cserepesed is cuki! Szépen dolgozol, na :)
    Ha érleled a szem-árpákat várj az aratásig, meggazdagodhatsz belőle ;) Félre a viccel, remélem hamar meggyógyul a szemed :)
    puszi!
    ui. szavazok rá :)

    VálaszTörlés
  5. Ajjjajjj, sehol se találom a cserepes mintát, pedig tudom, hogy jó helyre mentettem, de már azt se tudom, honnan. Elkérhetném tőled a kicsikato kukac gmail pont com-ra? Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  6. :) Micsoda öröm, úgy idetévednem, hogy vannak hozzászólások :)
    Igyekszem ügyeskedni :)
    A szememre a kamillát nem ajánlották, mert gyakori hogy allergiát vált ki.. Dunsztkötésem volt egy hétig, de meguntam -és a krémem is elfogyott :) Amúgy vigyáznék rá, de most is begyulladt...
    KicsiKató: elküldtem a mailt :)

    VálaszTörlés
  7. Betsy, köszönöm a díjat! :-) A cserepes virág nagyon jópofa (én még nem vettem a bátorságot a horgoláshoz)!

    VálaszTörlés