2010. február 14., vasárnap

Sokféle

Múlt hétvégét Kaposváron töltöttük és mint mindig most is nagyon gyorsan eltelt.
Szombaton születésnapoztunk: a sort én nyitottam január 26-án, aztán Jocó jött február 1-vel, majd Apukám 3-án, 8-án pedig Kitti töltötte be a 3. évét! Volt torta és jöttek a Nagyik is, jó volt együttlenni -Kitti kicsit beteg volt, így a Micimackó nézése előtt gondosan betakaróztunk -először Kitti, majd én és persze a maci és a kutya sem maradhattak ki a sorból- a rajzfilm közben pedig a sajátján kívül az én hajam is tekergette... :) Úgy tudom mostmár jobban van a kishölgy, pontosabban az ovis, hiszem a héten már óvodás lett a nagylány! :) A magasságmérő következésképp nem készült el időre, remélem hogy Húsvétra azért kész lesz! Íme két pillanatkép:




A szombati ünneplés után este még megvarrtam a párnát, ami a nemrégiben mutatott FF Maciból készült.



Vasárnap Ancsinak -nagynénim, Kitti Anyukája- "segítettem" a kaposvári BabaExpo-n. Azért van idézőjelben a "segítettem" szó, mert azon kívül, hogy imádom Kitti és nagyon várom hogy találkozzak Adri barátnőm Lackó kisfiával szinte semmit sem tudok a picikről -legalábbis így érzetem. Külön iparág épült a kisgyermekes családokra, Anyukákra... Az Anyukákban pedig olyan vadászösztön van, hogy csak lestem: kinézi a megvásárolandó dolgot, alaposan megvizslatja, majd alkud és lecsap! :) Van még mit tanulnom! :)

A hazaút nem volt egyszerű... Szakadt a hó egész vasárnap, így a táj ugyan gyönyörű volt, de az autópályáig 40-nel haladtunk, az autópályán minden rendben volt. Meg kell jegyeznem, hogy Somogyban takarították az utakat, Fejér megyében ezzel szemen nem...
Pár kép a gyönyörű havas tájról:

1 megjegyzés:

  1. Azért növöget ez a Micimaci :)

    Szépen haladsz!

    Azóta meg már biztosan haladtál vele... :)

    VálaszTörlés