2010. február 14., vasárnap

Kreatív-blogger díj

Zseniliától (Timitól) kaptam ezt a megtisztelő díjat! A játékszabályokhoz hozzátartozik, hogy 7 dolgot kell elárulnom magamról és 7 embernek kel továbbadnom! Az előbbit tudom teljesíteni az utóbbit sajnos azt hiszem nem.

Szóval 7 dolog rólam:

1. Imádom a Családom! Hálás vagyok amiért vannak Ők nekem! :)
2. A Betsy név még az évekkel ezelőtt akkori vendéglátós kollegáimtól kapott "becenevem" (Betsy Fino) rövidített változata... :) Van aki a mai napig Betsynek szólít! :D
3. Azt hiszem rendkívüli módon ragaszkodom Anyukámhoz -ahogy az egész családomhoz is! A mai napig Ő a legjobb barátnőm!
4. Selmeci Hagyományőrző vagyok. Ha nincsenek a hagyományok, talán hímezni sem kezdek el nagyobb mennyiségben. Az eddigi munkáim zöme a hagyományőrző bARÁTAIMnak készül foltok az egyenruhájukra.
5. Kaposváron születtem, itt is nőttem fel és mindig is a kedvenc városom lesz!
6. Imádom a sajtot
7. Imádtam Főiskolásnak lenni és nagyon hiányzik az az életforma!

A díjat pedig továbbadnám mindenkinek akinek a blogját rendszeresen olvasom! Sokan vagytok így nem tudnék mindenkit felsorolni, kihagyni pedig senkit sem szeretnék! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése