2010. január 24., vasárnap

Hajnal


Szóval remélem egy hét múlva ilyenkor Eszter barátnőmmel bulizunk az egyik helyi szórakozóhelyen...
De most.... A jobb kezem zsibbad a Q-snap tartásától -lassan kellene egy nagyobb és igen balkezes vagyok -
de Micimackó immár határozottan OTT VAN A MAGASSÁGMÉRŐN!!! :D
Azt hiszem két héten belül már nem fog elkészülni, de Húsvétra mindenképp kész kell lennie! :D
Alig várom, hogy elkészüljön és méltó kezek be kerüljön... :)





Ui.: Igen tényleg majdnem elmúlt hajnali kettő... :)

7 megjegyzés:

  1. Nekem is kell egy ilyen magasságmérőőőőőőőő!
    Nagyon tuti!!! :)

    VálaszTörlés
  2. a Jó Édesanyád2010. január 24. 20:14

    Nekem pedig a hímzője kellene, de tűrtőztetem magam és kibírom február 5-éig. Igaz, addig még van 5 órás írásbeli vizsgám 1-én humán erőforrásból, adózásból és járulékokból! "Hajrá, Juliska néni!"
    Szeretettel: a "Jó Édesanyád"

    VálaszTörlés
  3. A "Jó ÉdesAnyámra" én is pályázok!:)
    Nagyon hiányzotok, a vizsgákon pedig tessék remekelni -hűen az eddigiekhez! :)
    Én meg addigis amíg újra hazaérünk szorgalmasan hímzek tovább...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, egyre jobban. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól haladsz!

    Miből gondolod, hogy a nagyobb q-snap jobb lenne? Én most a 11"*17"-essel küzdök. Kölcsönadjam kipróbálni?

    VálaszTörlés
  6. Én csak a 8"*8"-esre gondoltam... :) A 11"*17"-esre valószínűleg a magasságmérő felét kifeszíthetném! :D
    Mindenesetre az biztos, hogy nagyon megszerettem a kicsi Q-snap-om :D

    VálaszTörlés
  7. 8*8-as nekem a másik keretem. ;) De tök jól lehet sakkozni velük, így egyéb méretekben is összerakhatom őket.

    Arra figyelj, ha veszel másik keretet, hogy ugyanolyan gyártmány legyen, mert a különböző márkák nem biztos, hogy passzolnak.

    VálaszTörlés