2010. január 21., csütörtök

Csomag

Hosszas tétovázás majd válogatás és megbeszélés után ma csomagot kaptam Jucustól!
Az mellett, hogy imádok bontogatni is nagyon vártam a pakkot, mert benne volt az első "boltban vásárolt" készletem is. Ő egy szamuráj -szerintem mire kihímzem nevet is kap... :) - és Öcsikém fogja majd egyszer megkapni... :) A jó munkához pedig idő kell, így nem egyhamar fog elkészülni szerintem...
A készlet mellett a csomagom tartalma volt még jópár Anchor fonal és egy aranyos egérkés MS minta is! :)

Jucusra a Teszveszen találtam és nagyon örülök neki! Igazi kincs!!! :D
Az mellett, hogy roppant türelmes, szinte órákon belül reagál az e-mailjeidre legyen szó akár mintáról, akár külföldről rendelt készletről! Nekem Ő az Anchor ellátóm és az egyik kedvenc eladóm is!
Szóval ha bárkinek Anchor fonalra, mintára ill. készletekre lenne szüksége, vagy esetleg nem hímez és babaköszöntős ajándékot szeretne nyugodtan keresse meg Őt, mert biztos vagyok benne, hogy amennyiben tud segít!
Blogját és Őt magát a http://www.judd25-keresztszemes.blogspot.com/ címen érhetitek el!



2 megjegyzés:

  1. Én is megtaláltam Őt teszveszen. :D Éppen most nézegetem nála a fonalakat, szerintem olcsó. Gondolkodom, hogy vásárolok nála.

    VálaszTörlés
  2. Timi, Jucusnál jobbat nem találsz az tuti! Én csak ajánlani tudom! :)

    VálaszTörlés