2009. december 21., hétfő

Tádáááám



A magasságmérőről már nagyon régen írtam és mégrégebben mutattam meg. Itt az ideje, hogy megmutassam -egyenlőre a kontúrok fele hiányzik ugyan, de Nyuszi barátunk már látszik!
A végső elkészülési határidő február eleje... Őszinte leszek nem vagyok biztos a határidő betartásában, viszont talán Húsvétkor odaadhatom a tulajdonosának a művet!




Jut eszembe művek: elkészült egy újabb muffin! A "kollekció" így már három darabosra gyarpodott!
Kezd nagyon tetszeni ez a filccel való mókázás! :)

2 megjegyzés:

  1. Hm... Fincsi muffinok! :DDD

    A magasságmérő is szépen halad!
    Az én menyasszonyi képemhez képest, száguld!
    (ugyanis abba már hónapok óta nem öltöttem :( )

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen esetekre szokás azt mondani: Jó munkához idő kell! :D

    VálaszTörlés