2009. december 13., vasárnap

Angyalka

Az utolsó bejegyzésben megmutattam Lilang Angyalkájának ajándékát. Most mivel célba ért az én Angyalkám, megmutatom mit készítettem Timinek! :)
Az ajándék nagy nagy odafigyeléssel és szeretettel készült - ez volt az első ollótok és ollóőr amit készítettem!


Az hímzett ajándékok mellé az Angyalka csomagolt még csokit és pár darabot a kedvenc teáimból is. :)


Tudom mostanában kicsit elhanyagoltam a blogot. Eszembe jutott az is, hogy berekesztem a blogolást egy időre, mert nem érzek magamban elég "erőt" a vezetéséhez. Igazából hímzésekkel sem úgy haladtam/haladok (pl:magasságmérő) ahogy azt elterveztem... Viszont van alkotás, amiknek már csak egy lépés kell a teljes befejezéshez...
Úgy érzem a vizsga óta nem igazán találom a helyem pontosabban -ez most így bután hangzik- nagyon ellustultam. Lehet, hogy az időnek is betudható -hiányzik a napfény...
Mindenesetre igyekszem kilábalni a melankóliából ami rámtelepedett ...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ollótartót készítettél :)
    El tudom képzelni, Timi mennyire örült neki :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon örültem neki. :D Köszönöm itt is! Végre tudok már megjegyzést írni. :D

    VálaszTörlés