2009. augusztus 10., hétfő

Füles


Hát, eljött ez a pillanat is... Fülest kikontúroztam, már csak két falevél van vissza a faágról amin lóg.

Közben Nyuszi már lelkesen kapaszkodik és lassan a centik -amik kicsit sem pontosak, de nem is ez a lényeg- is látszanak és a felhők is kirajzolódnak! :D Szóval így állunk most!


Pár közeli:


Közben "alkottam" egy kicsi tűpárnát is a Relax-fotelem karfájára. Őszinte leszek: írtó szerencsétlenül néz ki szegénykém és nagyon pici is lett, de ideiglenesen a célra megfelel. Hozzátenném, hogy géppel varrtam - kézzel sokkal szebb lett volna. Ez is csak azt mutatja, hogy mennyire kezdő vagyok varrásügyileg... de majd abba is belejövök! :D

Kicsit más:

Fauna-tól a következő meglepit kaptam. Mivel kicsit macimániás vagyok különösen tetszett! Továbbadni én most rendhagyóan adnám: küldöm minden blogolvasómnak! :D



Valamit már nagyon régen szerettem volna megmutatn Nektek! Ezeket a gyönyörű virágokat a Páromtól és Anyukámtól kaptam névnapomra még júliusban. Az orchidea a Párom, a korallvirág Anyukám meglepetése volt:


Asszem ez egy picit hosszú lett, de kb. 3 bejegyzést írtam bele egybe! Ennek az oka talán az is, hogy csütörtökön végre megkezdődik a szabadság, ami hazautazással és otthoni lustálkodással -no meg persze fogorvos látogatással, családozással és feltöltődéssel fog telni! :D

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen alakul Füles barátod. Arra nem gondoltál, hogy kicsit csalsz a mintával? Csak azért, hogy jó legyen a centi.

    A tűtartó aranyos lett. :)

    A virágok meg szépek. Utólag is boldog névnapot!

    Jó pihenést. Sajnálom, hogy nem találkozunk szombaton. :(

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dícséretet! Gondolkoztam a "csaláson", de nincs kedvem szenvedni vele... Bontani kellene hozzá a fát... Nincs kedvem. Már csak azért sem, mert Kittit egy cseppet sem fogja érdekelni a centi része a dolognak! :D

    VálaszTörlés
  3. Alakul ez :)

    Lefelé haladsz?

    Furi, mert nekem lentről felfelé áll a kezemre :D

    Szép virágaid vannak, az én korall virágom nem akar virágozni. Van valami trükkje a dolognak?

    VálaszTörlés
  4. Ugye-ugye... Kíváncsi leszek a szabim alatt mennyit haladok vele! Amúgy mindig középen kezdem a hímzést és onnan haladok kifelé. Talán azért csinálom fordítva, mert balkezes vagyok! :D
    A korallvirágom alapból tiszta virág volt mikor megkaptam. Aztán szépen elszáradtak a virágok, a száraz részeket tőből leszedtem és most újra hajt, de nem olyan intenzíven mint mikor megkaptam... Viszont most is szép! :D

    VálaszTörlés
  5. Na és haladtál vele a szabid alatt?

    Amúgy én is általában a közepén kezdek mindent (kivéve a HEAD-em meg a menyasszonyos, mert azok bazi nagyok), csak annyi, ha lentről felfelé kell haladni, akkor sokkal jobban kezemre esik, mintha mondjuk fordítva hímeznék.
    Ezért néha fejre állítom a hímzésemet :)

    VálaszTörlés
  6. De igen haladtam, csak még lusta vagyok élménybeszámolót írni, de a héten mindenképp pótlom ezt a hiányosságom! :D

    VálaszTörlés