2009. június 21., vasárnap

Első

Valahol el kell kezdeni... Mostmár hetek óta gondolkozom, hogy kellene egy blogot csinálni, s íme elkészült! :) A lényeg, hogy kreatív legyen a blog és átadja a keresztszemes hímzés iránt érzett szeretetem és a tiszteletem azoknak, akik ezt a számomra kikapcsolódást jelentő hobbit művészi szinten űzik.

Az ösztönzést az FMXC (Fejér Megyei Xszemes Club) Díszes Társasága nyújtotta, hiszen szinte Mindenkinek van blogja. Szeretek gyönyörködni a műveikben, s talán a próbálkozásaimmal másnak is tudok egy kis örömet okozni.

Mindenkinek kellemes nézegelődést a blogon!

2 megjegyzés:

  1. Üdv a blogolók között :)
    Muti majd képeket a magasságmérőről :)
    Lilang

    VálaszTörlés
  2. Eleinte én sem akartam blogot, mert úgy gondoltam, egy idő után megunom és nem lesz kedvem vezetni, de pont az ellenkezője történt :)
    Alig várom, hogy valamit beletegyek :D

    Ugyan így, kíváncsian fogom figyelni a Te blogodat is :)

    VálaszTörlés