2011. szeptember 2., péntek

CsigáborNÉ :)

Imádjuk a kaposvári kertben termő icipici koktélparadicsomokat :)
Sajnos múlt hét végén a szombati hazautazásunk a kelleténél kicsit korábban meg kellett kezdenünk, de gyorsan egy kicsike fagyisbödönbe még azért szedtem egy adagot... amit vasárnap le is mostam - legalábbis azt hittem :)
Szépen kitettem a parikat egy nagyobb tálba mellé sót -mert így szeretjük- majd eszegetni kezdtünk :) Sikerült olyan alaposan megmosnom, hogy egy kicsi csiga rajt maradt az egyik koktélparadicsomon :)

Jelenet a következő:
-helyszín: konyha és nagyszoba,
-szereplők: Nóri és Jocó

Nóri -kiáltás a nagyszobába Jocónak: -Nézd egy kiscsiga! Túlélte a mosást!
Jocó elindul kifelé a szobából, közben Nóri a kiscsigát a konyhai növényke levelére teszi, a paradicsomot újra megmossa...
Mire Jocó kiér csak azt látja, hogy Nóri éppen a szájába teszi a paradicsomot, erre Jocó: ÚRISTEN NONÓ, TE MEGETTED CSIGÁBORT??? :D
Látni kellett volna az arcát :) ... közben a már a levélkén pihenő csiga részéről halk kuncogást hallottam :)

Szóval így lett egy kis lakónk, Csigábor - ahogy Jocó hívja:



Ő pedig szintén új lakónk! :) ...neve pedig stilszerűen legyen: CsigáborNÉ :)


1 megjegyzés: