2010. június 21., hétfő

Igen...

Igen... egy évnyi hímzés után, aminek minden percét élveztem -talán még a bontásokat is- BEFEJEZTEM A MAGASSÁGMÉRŐT!!! :)
Íme:




..és a Tulajdonosa birtokba is vette:


...megjegyezném, hogy a magasságmérő valós magasságban van, tehát Kitti nem nőtte ki... :) Amúgy a hímzés alatt csak két centit tévedtem, szerintem ha követem az eredeti mintát több lenne...
Statisztikai érdekesség még a fonalfelhasználás terén pl. hogy a háttér hímzéséhez mintegy 3 motring kék fonalat használtam el, ami összesen 72 méter fonalat jelent! A varrás már az "új" Naumannommal készült - amit úgy Teszveszeztem össze magamnak "kis" segítséggel a szállítás terén. Köszönöm! :) ... úgy varr mint egy álom... :)

Mióta befejeztem a magasságmérőt, alkotói válság van... nem igazán tudom, mit hímezzek... lehet hogy csak a magasságmérő hiányzik :)

Régóta olvasgatok már gyurmás blogokat -hamarosan kiteszem őket az olvasott blogok listájába, csak még össze kell gyűjtenem őket! Nagyon megtetszett a dolog... Kitti gyereknapra gyurmát kapott, ami azóta nálunk van... Mikor megkapta a magasságmérőt játszottunk vele kicsit... és jött a nagy ötlet... mivel a varrás is érdekelni kezdett, eszembe jutott, hogy esetleg készíthetnék egyedi gombokat magamnak süthető gyurmából! Közben megtaláltam az ország talán egyetlen GyurmaBlogját, ahol a magamfajta kezdő is rengeteg segítséget kaphat!
Ezeket tegnap este gyurmáztam elsőre:





4 megjegyzés:

  1. Nem bírtam ellenállni, és meglestem a műved! Nagyon széép! És akkor már a varrógép is be lett fogva? Szuperek a gyurmák!!
    Mége gy nap, és én is alkothatok!! (bár előbb pihenőre fogom a szemem szerintem..) Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes és kitartó voltál! Gratulálok!!

    A gyurma is nagyon tetszik. Miért nem tudok én ilyeneket?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az elismerő szavakat! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a magasságmérőd! Gratulálok hozzá!

    Elhiszem, hogy hiányzik, ennyi idő alatt már a kezedhez nőhetett :D

    Majd jön egy másik... ahogy szokott :)

    A gyurmák is aranyosak lettek!

    VálaszTörlés