2009. november 8., vasárnap

Mostanában

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de már mocsokmód elegem van a télből és a szottyos nem szép napsütéses őszből is!!! Nem tudok fényképezni -főleg Lilangtól kapott ajándékaimat szeretném megmutatni, meg még pár apróságot- de egyszerűen nincs hozzá elég fény hétköznap. Mindenhonnan mesterséges fény árad és azért valjuk be abban nem olyan szépek a képek... Hétvégére mire eljutottam volna a fényképezésig rájöttem, hogy minden elemem lemerült.... bALEK...

Mellesleg alkotói válságom is van, kicsit.
Ebbe gondolom belejátszik az is, hogy időközben szemüveges lettem. A "Doktorbácsi" elmagyarázta, hogy azért vagyok folyamatosan álmos és fáradt, mert a szemem és az agyam minimum duplaannyit dolgozik mint kellene neki. De mostmár van szemüvegem, ami nagyon zavar zárt térben, viszont már hímeztem benne kicsit... :)

Az alkotói válság ott kezdődik, hogy először rendet kellene tenni a dolgaim között: pakolgatni, (úgy döntöttem) bobinázni, összeírni mit kell beszerezni, stb. Azt hogy ezeket véghezvigyem, igazából nincs más akadálya mint a lustaságom, amit szintén a szottyos időnek tudok be.
Remélem, hogy hamarosan vége szakad, mert rengeteg ötletem van, ami megvalósításra vár! :)

Zárásként pedig beszámolnék az eddigi eltűnésem okáról is. Számvitel-elemzés vizsgára készültem, azt hiszem mindent beleadtam ami csak tőlem telt! Mutatja ezt az is, hogy augusztus 20-a óta a magasságmérőre egy X szem sem került -sajnos-, mert minden időm a tanulásnak és a felkészülésnek szenteltem!
Az eredménye szerencsére nem maradt el, hiszen az írásbelim 86 pontos lett, ami egy elég erős 4-est takar!!! Kimondhatatlanul örülök neki és bízok benne, hogy hamarosan a bizonyítvány is a kezemben lesz és akkor az év végén megveregetem majd a vállam, hogy "Igen megcsináltam: diploma és szakképesítés- 1 év alatt!" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése